*   *    * 
შენთვის იცოცხლებს ჩემი სიცოცხლე,   
 
შენთვის მოვკვდები ესეც იცოდე, 

შენთვის დავთმობდი მე ბოლო წამებს

ლხინშიც და ჭირშიც შენთვის ვილოცებ

შენთვის ვიღიმი, ნიღაბს ვიმშვენებ,

რომ გაგაცინო რას არ ვღიღინებ 

ჩემი ოცნება შენზე ოცნებობს

შენზე ვამყარებ მე მთელ იმედებს.

მე ხომ უშენოდ ვეღარ ვიმღერებ

უშენოდ გულიც აღარ იფეთქებს

შენ ჩემთვის ბევრი, შენ ჩემთვის ერთი  

ღმერთს გეფიცები ვარსებობ შენთვის.

შაკო 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


იცი?  მიყვარხარ!               
ამ სიტყვას სათუთად ღრმად გულში ვინახავ
იცი? ვინა ვარ?
ამ წუთას გარეთ რომ დაჰყვება ნიავქარს
იცი? ვინახავ
ჩემს გრძნობას მე ვიტევ, სიყვარულს გინახავ
იცი? ვინა ხარ? ნათელი ფერები გრძნობას , რომ მიხატავს
იცი? საიდან ხარ?  ზეციდან, ციდან, იქნებ მზიდან
იცი? ზღვიდან ხარ? ტალღები სულში ტკივილს მიფარავს,
იცი? მიფანტავს, გრძნობები მწველი, სევდას მიფანტავს,
იცი? ვინა ვარ? ყველაზე ურჩი ვინც კი გინახავს.
ნინო ჯოჯუა